Monday

Jangan baca kalau tak bersedia. Serius.

Salam Sejahtera semua.

" CIKGU JALANG MACAM NI PUN ADA KE.. PLEASE TOLONGLAH BLAH DAN PERGI MAMPUS TERUS KALAU ADA"

"STOP LA CAREER JADI CIKGU, LEBIH ELOK LA KAU PERGI BAKAR DIRI KAU JADI ABU"

Mungkin keras kata kata aku. Tapi aku serius. Jangan rosakkan bangsa yang dah rosak.

Hari ini pelajar aku(kelas aku) wat aduan dekat aku. Bukan seorang, dua tiga orang jugak. Seorang guru lelaki, nama dirahsiakan, buat sial kat pelajar-pelajar aku sampai budak perempuan tu cerita menangis nangis dekat aku.

Cikgu tu cikgu seni. Bilik dia dalam sekolah ini sangat terpencil. Jauh dari cikgu2 lain, jauh dari segalanya. Cikgu seni nak ilham, mana blh buat kerja tempat2 bising. Agaknya begitu la.

Pelajar aku hampir diketuk dengan tukul besi kerana meminta untuk pergi ke tandas. TUKUL BESI! Bukan rotan. Dan bukan itu sahaja! Malah aku difahamkan oleh pelajar pelajar aku lelaki dan perempuan, Cikgu Sial ni selalu buat sexual harrasment di dalam kelas.

Mintak pergi tandas pun kena lemparan kata kata lucah. aduss.. mengeluh je aku mendengar..
Kalau dah cikgu pun macam tu, kalau anak murid apetah lagi. Tak blh nak salahkan diorang la.

Ditambah lagi oleh pelajar2 aku, cikgu ni selalu bercerita pasal anggota badan perempuan. Aisey, seni ke tu? Bercakap pasal seks secara meluas dlm kelas. Mungkin cikgu ini belum faham apa itu "sex education" yg diwar-warkan oleh government..

Korang semua dah 18 keatas. Aku percaya itu. Aku nak masukkan kata2 dari cikgu tu bila pelajar perempuannya buat seni smbil berdiri dlm kelas. Tapi bimbang ada bloggers yg offended plak nanti. Aku dah tulis tapi aku padam semula.

Sekian.

(apa perlu aku buat)
Mahu ditelan mati bapak, mahu diluah mati mak

6 comments:

  1. duDE

    susAH gaK MasLaH Ko Ni..

    ckGU laIn X didEdaHKAn ke DEgn PERNGai cekGU 2?

    KESIaN ANk muRId 2

    tekANAN EMOSI tu..

    wat CKgu 2

    Aku CDgkAN DIa ngaJI degREe siVIK dan WARganEGAra

    ATAupuN

    jd LAh pelUKIs di LUaR..


    huHU..

    p/s > SOri..trlalU Emo SEMLm..

    Lalala :D

    ReplyDelete
  2. xngaku kat pengetua ke hape?
    berat tuh weh.
    ngn tukkul besi.nak bg mati anak org kr hape?
    jgn biar weh.
    wat sesuatu!

    ReplyDelete
  3. selusur satu dunia yang indah -> tak.. cikgu lain tak tahu.. kalau diorang bgtau pun.. ak tak rasa orang caya kata bdak2 klas ak.. samseng kan.. nak wat cane.. ak je la yg agak rapat ngn diorang..

    haha.. ak rasa dia patut transfer kat oversea.. blhla lukis2 ikut suja hati dia..

    chentamaya -> ak akan cuba la chentamaya.. tapi sbersalah gak.. nanti ak jadi buruan dia.. jadi cam citer Saw @ chainsaw plak nanti.. nanti laz day insyaallah ak report kot.

    ReplyDelete
  4. haHA

    bgUS r raPT dgN dePA..

    TRy jD kwaN

    DEPa mesTI PercaYAkan Ko..

    dan SNG laA KO nak DIdiK MEReka..

    ReplyDelete
  5. palat gila cikgu tu!!!
    skola mane haa?
    grr..
    geram!geram!

    ReplyDelete
  6. shakinah -> haha.. sekolah mana.. sebuah sek

    kat kelantan. geram ea shakinah. ak pn sama.

    terpaksa bersabar je buat masa sekarang.

    ReplyDelete