Saturday

Pendedahan Menarik

Pendedahan untuk semua umat islam. Klik disini.

Apa dah jadi dengan Malaysia.

Gereja dibakar. Surau dibakar. Harga ringgit ditutup rendah. Najib beri 500 ribu utk baiki gereja. Enjin Jet yg berharga 300 ribu pada tahun 1970.. Bersamaan dengan berapa juta tahun 2009.
Insentif guru ditarik. Apakah?

Politik, agama, ekonomi... apa lagi yang menanti..

Rasa mahu menetap di UK saja...




petikan dari surah al-an'am

seandainya engkau Muhamad melihat mereka dihadapkan ke neraka, mereka berkata "seandainya kami dikembalikan ke dunia tentu kami tidak akan mendustakan ayat ayat Tuhan kami, sera menjadi orang oranng yang beriman"

Tetapi sebenarnya bagi mereka telah nyata kejahatan yang mereka sembunyikan dahulu. Seandainya mereka dikembalikan ke dunia, tentu mereka akan mengulang kembali apa yang telah dilarang mengerjaknnya. Mereka itu sungguh pendusta.

Sungguh rugi orang orang yang mendustakan pertemuan dengan Allah; sehingga mereka berkata " Alangkah besarnya penyesalan kami terhadap kelalaian kami tentang kiamat iu,' sambil mereka memikul dosa dosa diatas punggungnya. Alangkah buruknya apa yang mereka pikul itu.

Dan kehidupan dunia ini, hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan negeri akhirat itu, sungguh lebih baik bagi orang2 yang bertakwa.

Sungguh kami mengetahui apa yang mereka katakan itu menyedihkan hatimu , Muhammad janganlah bersedih kerana mereka bukan mendustakan engkau, tetapi orang yang Zalim itu mengingkari ayat ayat Allah.

Dan sesungguhnya rasul2 sebelum engkau telah pun didustakan, tetapi mereka sabar............

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. politik mana pernah bersih.. itulah rupanya.. huhuh..

    ReplyDelete
  3. politik boleh dibersihkan
    dgn syarat org2 yg didalamnya juga turut bersih

    ReplyDelete