Sunday

bilik kau kemas mengalahkan perempuan. Kau celaka.

aku bosan. betul. serius aku bosan. aku taktahu nak wat ape.
bilik ak bersepah. Gile2. Buku2 notes2 bersepah2 atas meja. Kenapa?
Aku tengok bawah. Ada stoking2 yg tak basuh lagi. Ak malas nak basuh, Kenapa?
Aku tengok dlam almari, stok seluar tooot aku dah habis, dan aku masih malas nak basuh, kenapa?
Aku tengok atas, ada sapu tangan kat atas rak, kenapa terbang ke sana, kenapa?
Aku pusing kiri, aku tengok gadget2 aku berterabur, kenapa?
ak tengok depan, kertas2 berselerak, kenapa?
Aku tengok bawah, ada keropok walkers, dan bakul sampah yg melimpah kenapa?
Aku usha bilik jiran, bersih je, kenapa?
Aku tension, kenapa?
Kenapa bilik aku macam bilik orang study? kenapa?
Ah tidak. aku tak mau jadi nerd.

Aku rasa aku dah cukup alasan utk basuh baju dan kemas bilik.

YES!! aku dah ada list untuk buat apa malam ni. Caw dlu. aku nak hilangkan kebosanan..
ini gambaran bilik aku yang kemas!! ini mmg bilik aku pun!

10 comments:

  1. oit.
    haha.
    anda kah.
    okay, saye link blog anda.

    ReplyDelete
  2. ehehhe..bilik u mmg sgt2 kemas..kehkhehe...blog walking jew...

    ReplyDelete
  3. blog walking?? wow.. term baru..

    ReplyDelete
  4. gle ah sepah!

    bakar bilik kang..




    =p

    ReplyDelete
  5. Haha~ jom, pemilikbak0lbiru. kita bakar bilik dia!!

    Bilik aku ada koleksi botol mineral kosong~ lalalala~

    ReplyDelete
  6. blog walking je. btw, nice blog. wah, kemasnya bilik u!

    *wink wink*

    ReplyDelete
  7. hee~
    kms oh!
    sile kemas bilik anda k!~

    ReplyDelete
  8. Anonymous......!!
    U r back...
    Lama kot tunggu....
    Miss you....!! (^_^)

    ReplyDelete